Mai us han dit que......

El contingut d'aquest bloc, no està creat baix l'efecte de ninguna droga.
Els éssers humans, i tota mena de objectes caminants no identificats (OCNIS), que puguen pensar tot el contrari... que vinguen a ma casa i mentre ens fumem un canut, ho parlem.

dimarts, 14 d’octubre del 2008

1000 I SEGUIM AVANÇANT!

Bones gent, arribats ja a les 1000 masturbacions diaries, volem donar-vos les gracies perque sense les vostres mans no s'agera pogut fer res.

I re apart de donar-vos les gracies dirvos tambe que no intenteu fer-ho en casa ni en l'escola perque pot arribar a ser molt perillos...

Atentament els creadors i el col.laborador del blog.

4 comentaris:

  1. al final acabarem amb els ous....

    ResponElimina
  2. felisitats per les masturbacions
    diariess

    !!!
    segiu aixi
    i acabareu tragenvos els budells per la pelila!!
    au locos!!
    XDDD

    ResponElimina
  3. mooool! 1000 masturbacions!
    jo us he ajudat e?
    no es queixeu xD
    au cantaaaaaaaaals!

    ResponElimina
  4. ieeee frikisssssss que crack estic escrivint desde el meu nou blog...pobl-armat.blogspot.com...al meu blog friki jajajaja

    entreu al meu nou i avorer si tink tantes visites com aquest jajaja

    encara que la gent prefereix riures qe fer debat jajaja

    adeu//*//agur

    ResponElimina