Mai us han dit que......

El contingut d'aquest bloc, no està creat baix l'efecte de ninguna droga.
Els éssers humans, i tota mena de objectes caminants no identificats (OCNIS), que puguen pensar tot el contrari... que vinguen a ma casa i mentre ens fumem un canut, ho parlem.

dimecres, 27 d’agost del 2008

















Bueno em presente.........em diuen Jaume i m'han oferit ser un col.laborador d'aquest meravellos blog. I clar no em vasc poder negar. Les meues qualitats?.....pues k soc friki.....i es l'esencia que buscava el blog.
Intentare aportar les idees + frikis possibles...pero ja e vist que els meus companys s'han avançat a posar frikiaes tipo la votacio aveure kin pokem t'agarda +........en un futur em posarem una de kin personatge de Doraimon t'agarda +.

Bueno fins la proxima.

4 comentaris:

  1. jajajaja jaume t'has unit als frikis?
    mare meua quines enquestes jajaja
    per cert que salao a la foto


    un beseet
    als alecs i a tu jaumee

    ResponElimina
  2. HO HO HO açi tenim al tant esperat col.laborador...esperem que ens aportes grans textos amb molt d'humor "friki" del teu!!!


    Jaume que gran eres!!!

    ResponElimina
  3. sexyyyyyyyyyyyyyyyyy! xD
    (ve de familia)

    ResponElimina
  4. Xee! Pos mira que vos habia deixat un supr coment!

    jaja

    Buenoo! Que teu com una XOTA!!

    jaja

    I que neu possant parides que aixo mola! jeje

    Bueno vos deixe un link que vos agradara.. mireu als coments de baix de les fotos ook??

    http://elyahoo.blogcindario.com/2008/05/01260-fotos-que-sube-la-gente-para-ligar.html

    Buenoo!

    Cuideuvoss cracks!!

    ResponElimina